De non-kreativa

De non-kreativa

4 responses

  1. Det var en mycket smal och ganska intetsägande undersökning.

    Men jag fattar vad du menar och för mej råder det inga tvivel om att rasister helt enkelt är rätt obildade överlag. Med några undantag, kanske…jag vet ej…

    Förutom ledarna, förstås – de har helt andra ambitioner och det är de som är farligast.

    Pöbeln inom partiet gör s.a.s grovjobbet.

    Kram
    Kao

  2. Du ska ju inte förvänta dig vassa politiska ställningstaganden av Forskning & Framsteg. Läs mellan raderna istället.

    Kram!
    /Skvitt

  3. Det gör jag också, naturligtvis 🙂

    Kul med experimentet i övrigt. Kan föreställa mej precis hur en vanlig ynka SD-are skulle försöka fästa ljuset på väggen… 😀

  4. … hur en vanlig ynka SD-are skulle försöka fästa ljuset på väggen…
    Jag vill inte ens tänka på det. Rädd om livhanken, kan ju garva ihjäl mig!
    🙂

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

