Min son får inte bli tjock

AB

2 responses

  1. Får och får! Fårskallar, säger jag. Det är bara att ge ungarna vanlig husmanskost och sluta nojja på även deras vikt! Sluta mata dem med pizza och snabbmat.

    När jag var liten fanns det knappt några tjocka människor i min omgivning, för de åt vanlig mat. OM de var tjocka berodde det på sjukdom orsakad av annat än MAT.

    Jag tror på sunt förnuft. Själv är jag 167cm och väger ca 64 kilo som sitter där de ska. Men många i min längd skulle säkert tycka det var 10 kg för mycket i detta kroppsfixerade, egotrippade samhälle. Folk är ju galna.

    Ciao
    Kao

    1. Det låter som tilltalande siffror 😉

      I övrigt håller jag med. Feta var lätt räknade förr.

      Kram!
      /Skvitt

Kommentera

