Här testar Skvitt möjligheten att lägga upp ett…

Här testar Skvitt möjligheten att lägga upp ett bildspel som han hittade på nätet, men var?

OK, för mig spelar det ingen roll utom att jag inte kan tacka skaparen.

varning2
Efter att ha skrivit färdigt och publicerat så ser jag att vad som händer vid klick på länken är att bildspelet hämtas hem och man måste hämta det från hårddisken. Var lugn, jag har inte funnit virus eller annan skadlig kod, så det bör inte heller gälla dig. Garantier utställer jag dock inte.

Kommentera

